Szeretne egy jó Pénzkezelés stratégia? Vesz egy használt autó

Apám egy eléggé jómódú üzletember. Mint egy gyerek no fel, én sosem értettem, miért Apa soha nem vettem egy új autót. Mindig jött haza egy használt autót, és azt hittem, mert szegények voltak. Mint egy felnott, most már értem, hogy a felvásárlást használt kocsi része volt Apa teljes vagyon tervezési stratégia. Volt? Nos, o visszavonult kényelmesen, gazdag, és még vezetoi használt autók.

Most, a gida, fogalmam sem volt mit jelent értékcsökkenést. Most, hogy én vagyok az idosebb és bölcsebb Tiszt<ában vagyok azzal, hogy ha egyszer hajt az új autó ki a tétel értéke drasztikusan csökken. Általánosságban elmondható, hogy az új autó veszít 30%-értéke az elso két évében tulajdonjogát. Az én Apa, ez egyértelmuen pénzkidobás. Szóval, miért nem vásárolnak finoman használni, és hagyja valaki lenyelni a 30%-os veszteség?

Apa volt az elmélet a jó pénzt a szokásokat; fizet készpénzben dolgok leértékelodése és használata hitelt dolog, hogy értékelik. Egy autó értékcsökkenésként ezért ha tudod, fizetni készpénzben. Dolgok, mint az ingatlan, régiség, muvészet és értékelik a beruházások igen, ezek a dolgok nem baj kölcsön felvételére.

Én még a saját új autót. Szeretnék egyszer, hanem mindig, én örököltem apám logika pénzkezelési. Szóval nemrég azt kifizetett készpénz én szelíden használt Cadillac. Lehet, hogy nem kellett volna, hogy az új autó illatát, hanem, úgy érezte, új volt az alacsony futásteljesítmény, a nagy múltú, és én beleszerettem tapasztalatai vezetoi a Cadillac. És mivel én vagyok az önálló, az autó, és minden a költségek egy adót írja le. Ha valaha is kap földet a kemény idok, Nem kell aggódni a jármu a terhet. Ez egy olyan eszköz, amit el tud adni bármikor.

Mielott vesz új vagy felhasználják, nézd meg a finanszírozási lehetoségek közül választhat valamint eldöntsék, melyikük a lehetoség teszi több pénzt értelme az aktuális helyzetet. Akár készpénzben fizet, a lízing vagy a finanszírozási, ön igazán szükség a kutatás, hogy új vagy használt vásárlása segít a pénz általános stratégia.

Mely többek között az emberek a rossz adós miatti válás, csod üzleti kudarc stb, egy autó kölcsön ténylegesen segíteni tudja javítani a sérült hitelhez. Azt teszi a rövid távú és hosszú távú értelme dolgozni egy megbízható használt autókereskedo amit tud segítsen elérni a hitel-javítási célokat. A jó cash eloleg segít megtartani havi kifizetések alsó, és egy kis kezelheto havi pénzforgalmi tervet sokat, hogy segítse újjáépíteni a hitel.

Szóval, ha vásárol egy használt autó, itt az én top tíz tipp, hogy fontolja meg, mielott vásárolni megy:

1. Legyen egyértelmu, hogy mit engedhetnek meg maguknak. Ismerje meg költségvetést!

2. Ha szükségük van a finanszírozásra, bizonyos tudod mit törlodik-e elott vásárolni megy!

3. Mentse fel pénzt a betéti és a betéti készen áll az esetre, ha megtalálja, amit keres!

4. Ha tudod a make és modell szeretne, hívja a biztosítótársaság elott idot kap egy árajánlatot, hogy bizonyos ez összhangban van a havi költségvetését. Például: 2 ajtós autó gyakran tekintik sport autók a biztosító társaságok, és a sokkal drágább biztosítást kötni egy 4 ajtós családi jármu.

5. Gyozodjön meg róla, hogy vásárol egy jó híru kereskedo

6. Az Aranyszabály, meg az autók, alacsony futásteljesítmény. Azt javaslom a 60 ezer km.

7. Test Drive autóját, hogy bizonyos szereted! Ellenorizze mindent: testi kondíció (ellenorizze rozsdásodás), a nagy sebesség, alacsony sebesség, ablaktörlo, rádió, klíma, futés, ellenkezoleg, hajtómu, napfényteto stb Gyozodjön meg azt az összes likings akarsz!

8. Miután a kocsi szeretsz, kap a jármu kivették egy megbízható szerelõ. Bizonyos, hogy ellenorizze a rozsda, bizonyítékok baleset, vagy egy nagyobb részét, ami eredményezheti, hogy a potenciálisan költséges problémát, mint a motor, felfüggesztés, kormánymu, fékek, gumik, stb Kérje a jármu történelem és garancia.

9. Legyen jól tájékozott az ár. Kutatás az ár az interneten vagy más kereskedoket arra, hogy bizonyos kaptunk egy korrekt árat.

10. Végül, gyozodjön meg róla tárgyalni. Soha nem árt megpróbálni tárgyalni akkor is, ha nem valami jó benne. Eséllyel kapsz üzletet csak kérdezés.

No comments:

Post a Comment