CFA kompetenciák

Egy adott személy szakmai hitelességét tanúsító hoz és szakértelemmel a szervezet. De ha megnézed közelebbrol, akkor láthatjuk, hogy egy hiteles személy hoz egy csomagot több kompetenciák az asztalra. These kompetenciák fontosak mind képes a munka és hosszú távú elonye a szervezet. Sok ido, szakmai minosíto hoz is kifejezett és ki nem fejezett kompetenciák az Ön szervezetét. Ha Ön keres annak érdekében, hogy több embert egy speciális megnevezése vagy ha figyelembe küldöd legfényesebb át a progra
Eloször is, nézzük meg kifejezett kompetenciák szempontjából a CFA megnevezés. Kifejezve kompetenciák azok, tudjuk kiterjed a hitelesítési tanterv és folyamat. Ezek könnyen meg, de még mindig jó ötlet értük ki, mind technikai, mind soft skill kompetenciákat. Nyilvánvaló, hogy a CFA program listáját a muszaki szakértelem, beleértve a tudás és alkalmazása a különbözo piacok és a pénzügyi eszközök. De mi más kompetenciák fejezik ki a program, és hogyan lehet azokat illeszkednek a szervezet?

Az egyik nyilvánvaló "puha" kompetencia csoportok CFA program kapcsolatos etikai és az etikus magatartás. Tekintettel a jelenlegi pénzügyi helyzetben, a magas etikai biztosan lesz hasznos a szervezet és annak jövoje. A CFA program, a jelöltek értékelése alapján képesek helyezni integritása felett a saját érdekeiket. Ez a kompetencia természetesen nagy hatása a mai környezetben, amelyben sok pénzügyi szakember estek, mert az egyéni érdekek felett integritását. Között a többi etikai kompetenciát a CFA program javítása és karbantartása, a pályázó vagy charterholder szakmai tekintély, az oktatás, a hálózatépítés és a megfelelo döntéshozatalt.

Kapcsolatos szakmai kompetencia, a CFA program kifejezi a vám is kulcsfontosságú tulajdonság, legközelebb a fontos etika. A program hangsúlyozza, hogy minden charterholder kötelessége saját ügyfelek, illetve a kötelessége, hogy o a munkáltatók. Ezt a vámot is benyúlik hogy a megfelelo döntéseket, fenntartása szakmaiság, és folyamatosan minden fenti intézkedések a fórumon szempontjából etika. Között, etikai és szolgálati, kifejezett lágy hatáskörét a CFA program meglehetosen eros.

Amint az egyén letette a három szint válik 1 CFA charterholder, o kérheti a tagságra a CFA Institute. Az eloírás a tagság majdnem olyan erõs, mint a követelmények bejárata a programot, és hogy egy másik szintu szakmai kompetencia is szerepet játszanak. Eloször is, az egyes helyi társadalom különbözo követelményeknek. Hanem a tetején, egy, aki belép a tagság megszerzése után a CFA megjelölést két szponzorok, aki már tagja a másik, aki a felettese. Természetesen a követelmény szponzorok biztosít egy másik nézete a CFA charterholders szakmai és etikai kompetencia. Ezen túlmenoen a leendo tag kell vonni a napi szinten értékelése és alkalmazása a pénzügyi adatok, konkrétan kapcsolódó értékpapírok és befektetéseket. A potenciális tagok is felügyeli az ilyen típusú tevékenység hatékony, és azt is tanították ezt a tevékenységet. Plus legalább 50%-a leendo tag idot kell szentelni a befektetési döntéshozatalban, valamint a hozzáadott érték létrehozása révén ezeket a határozatokat. Ezek nem csak a technikai kompetenciák hanem szintén vezetési és irányítási kompetenciák.

Vessünk egy pillantást a kompetenciák mi járhat a CFA program. Az elso és legfontosabb, a program magától tempójú, csak a vizsga ütemezése a végso határidot a jelölt. A képzési és fejlesztési szakemberek is tudják, önálló ütemu program bármilyen vesz egy bizonyos típusú felnott tanuló, akinek a meghajtóba, és ambíció, hogy a projekt egészen a végéig. Plusz, a személy valószínuleg mérlegelni elonyeit és hátrányait belépo a program elég erosen mire o meghozta a döntést meg a programot. Ez önmagában mutatja, a magas szintu elemzési és döntéshozatali készség. Egy önálló ütemu tanulónak kell rendelkezniük a magas szintu önállóság és összpontosít annak érdekében, hogy teljes tanulmányok. Abban az esetben, a CFA program van tanulmányi csoportok és segítséget elérheto; ez csak egy kérdése megállapítására, hogy mikor eljött az ido, menni ezen eroforrások. Más szóval, az egyéni ütemben tanuló kell használniuk, hanem az önellátást is tudatosan elég megvalósítani amikor az ideje, hogy elérje. Nem olyan tökéletes kombinációja a területen?

Revisiting a CFA tananyag, azt látjuk, hogy a technikai és pénzügyi intelligenciaszintet are vizsgálják rutinszeruen, és több tanulási szint taxonómia. Ehhez az szükséges, hogy a jelölt is képes mozgatni a tudás révén e szintek. Például, egy kevésbé fegyelmezett felnott tanuló lehet tanulni ahhoz, hogy "get a", de nem elég a tudás szintetizálása o jutott hozzá kurzusára. Ez valószínuleg nem a munka szempontjából a CFA program. Pénzneme a CFA tananyag kombinált elemzo és szintetizáló tudás is szükséges pályázik, hogy rendelkezik vezetoi és muszaki döntéshozatali készség. A tetején mindezt ezek a kompetenciák készít potenciális CFA charterholder hogy a döntések a szervezet hajt elore.

Világos, hogy a CFA kijelölése vizsgálat hatáskörének lehetséges charterholders. És mivel a CFA fog neked e kompetenciák, az elonyöket a szervezet kell számolni.

A mi vitára, nézzük meg a CFA kijelölésére és általános elonyei szervezeti szinten.

No comments:

Post a Comment