Monaco veszíthet státuszát személyi jövedelemadó Haven

That Monaco teli hírességek nincs darab hírek. 1869 óta, amikor a személyi jövedelemadó politika lett kedvezo, Monaco vonzott nagyon sok személy magas nettó jövedelmet, mint például a filmsztárok, sport stb csillagos vált lakosok a fejedelemség annak érdekében, hogy részesüljenek a személyi jövedelemadó-mentességet.

Vegyük pl: Roger Moore, Shirley Bassey, Ringo Starr Karen Mulder, Eva Herzigova a versenyzok Jacques Villeneuve David Coulthard Jenson Button.

De a száma hírességek messze túlerobe
Honos Monaco feltételezi igazoló van egy hely, ahol élni és gazdag ahhoz, hogy ad egy nagyon magas színvonalú életforma. És én értem igazán gazdag, mint lakó a lakótömbök elakadt két négyzetkilométer, akár bérelt vagy vásárolt, rendkívül magas.

Vezetése rezidens azt bizonyítja élsz Monaco legalább 6 hónap és egy nap évente. Ha gazdag, az elonye, hogy Monaco illetoségu személy ugyanis nemcsak élvezo napos, kellemes éghajlat, élhetsz egy idoben egy másik országban. Az Andorrai nagyon közel van a fobb repülotereken, és az is könnyen megközelítheto a tenger, autóval vagy vonattal. Így lévén Monaco lakó és munkát más országban nemcsak lehetséges, de könnyen beszélek, különösen az Egyesült Királyság polgárai: jogszabályok lehetové teszik a legnagyobb brit tartózkodás 90 nap (nem számítva az indulás napján és az érkezés!) a nem-rezidensek. Sok brit üzletemberek tartózkodási és munkavállalási Monaco Nagy-Britanniában anélkül, felülmúlva a 90 napos határérték meghatározása érdekében, hogy azok alá Monaco lawas az adózás.

Miután vonzott annyi gazdag eredményezett összeférhetetlenség: sok országban helyteleníti e adópolitika, nézett rá, mint adócsalás adókból a nemzeti területen. És nem teljesen alaptalanul! Valójában, Monaco került "adót csaló" egy kicsit a tokét vonz a magas adó országokban.

Nézi a kérdést szemszögébol a fejedelemség, úgy tunik számomra, csak a jogot, hogy próbálja sikerre szerint alakul a néhány eszközöket és forrásokat az állam olyan kicsi igen. Monaco fejlodött ki az egyik legszegényebb ország a világon (a 1860-as években) egy állam egyike a világ legmagasabb egy fore eso jövedelem (mintegy EUR22, 000). És sikerült miatt stratégiai vezeto a resourceless ország. Ez után a terület drasztikusan csökkent hogy ez a személyi jövedelemadó-politika jött létre. Vonzza a külföldi tokét vált az egyik legfontosabb fejlesztési célokat. Ez hogyan Casino lett nagy és híres, és hangsúlyt kapott az idegenforgalom területén, hogy felmerült luxus szinten.

Után az egyes adózási szabályozások, 1963-ban a Monacói kapott egy másik pénzügyi csel: nincs adózási helyi társaságok nyereségének vagy osztalék. Így a cél az volt, hogy hatékonyabbá tenni a helyi üzleti virágzik. Ez a kikötés együtt szinte hermetikus adatbiztonsági nem mást, mint hogy még ennél is több külföldi befektetéseket Monaco.

Szóval, a szempontból a nagy gazdasági hatalmak, Monaco kellene büntetni, és így megérdemli minden ország merész nyújtani a jobb adózási alternatívát, amivel egy hátránya, hogy nagy adót alapú gazdaság. Az OECD egy projekt "káros adózási gyakorlatok" eloíró egy sor bünteto intézkedéseket a nem együttmuködo jogrendszerek.

Hivatkozva a pénzmosás és a nemzetközi terrorizmus követés, számos OECD-kormány politika támogatása szabad információcsere, amelynek fo célja korlátozza az adóverseny, túl azon szándékát, hogy korlátozza az adócsalás és leküzdése súlyos buncselekmények.

Becsült negatív az OECD szakpolitikai:

* Adóverseny felszámolása eredményezne uniformizing adók összegét által diktált egyes kormányok. Anélkül, hogy eldönthessék: egy jobb alternatíva, nincs ok a kormányok csökkenteni az adókat és hogy az adózási rendszer hatékonyabbá.

* Ez a politika fogja változtatni a jelenlegi helyzetét kivándorlók adófizetok csak az, hogy az új országot, és elomozdítják a feltevést, hogy az állam továbbra is joga van részesülni a korábbi nemzeti munkaero. Ez úgy hangzik számomra, mint egy megsértése az alapveto emberi jogok.

Bár a 2004-ben még mindig az OECD feketelistára az adópolitika nem együttmuködo jogrendszerek, Monaco megváltoztatta politikáját illetoen magas bizalmas pénzügyi adatok alapján a várható, újabb felvételt az Európa Tanács (Monaco csatlakozott az Európa Tanács október 5-én, 2004). Jogszabály módosítások:

* Okt 2001: francia polgárok élo Monaco 1989 óta kell fizetni vagyonadót kezdodo 2002.

* Információ a francia állampolgárok feltétel nélkül kell biztosítani a Bank of France, ha szükséges. Információkat lehet továbbítani a francia hatóságok, vagy valamely harmadik ország, ha szükséges.

* 2004: Az EU megtakarítások megadóztatásáról szóló irányelv, Monaco szabjon ki witholding adót a bevallások a megtakarítási, mint a banki érdekek nyert uniós polgárok. Az adó kvantum ugyanaz lesz, mint Ausztria, Belgium és Luxemburg (kezdetben 15%-kal). 75%-a ilyen bevételek adják át annak a tagállamnak a vonatkozó EU-ban rezidens. Ez lesz alkalmazni kezdodoen 2005.

* December 2000: Monaco aláírja az Egyesült Nemzetek nemzetközi szervezett bunözés elleni. A szerzodés kimondja, hogy a tagok nem teszik lehetové névtelen számlák requiring azonosítása az ügyfelek. Bankoknak meg kell oriznie pontos nyilvántartást beszámolót és jelentést a gyanús ügylet. Ezen túlmenoen, a hazai bunüldözo szervek tisztviseloi engedélyezett ellenorzési beszámolót.

-Val minden ezek az intézkedések, úgy tunik, hogy Monaco vonzereje, mint a személyi jövedelemadó adóparadicsomnak csökkenni fog. Továbbra is látható, hogy mindezek az intézkedések hatással lesz a Monacói pénzügyi és bankrendszer után válik meg is valósulhassanak.

No comments:

Post a Comment