Miért bankok abba most Reklám

Bankoknak nem kell költeni még egy dollár reklámozására. Azaz, amíg nem kap jogot. Jelenleg a bankok csak pazarolja a pénzét addig, amíg meg kitalálni, hogy egy eros és fontos márka ígéretét olyan érzelmi és értelmes, hogy valóban okozhat valakit, hogy menjen át a szóváltás az átállás bankok.

Természetesen a bankok költött több millió dollárt a reklám próbálják rávenni a fogyasztókat kapcsol. Lehet, hogy hallotta elképzelni, de a Bank of America ténylegesen egy nagyobb marketing költségvetés, m
Bankok milliókat költött reklámozására dolgok, mint például "szabad korlátozás." Super Free ellenorzése. FDIC biztosított. Biztonságos helyen tartani a pénzét. Jobb helyre menteni. Szükségük van hogy saját tanácsát: Mentsd el a (reklám) pénzt, ha ez a megközelítés ok figyelembe.

Az utóbbi idoben a legtöbben ellenorizni Bankunk a dolgok mint a szabad ellenorzése, hogy államilag biztosított és "a biztonságos helyen tartani a pénzét" tartották Tétek - az üzleti tevékenységek költségeit Ha van egy bankkal.

Még reklám ügynökségek gyozodve arról, a bankok pazarolja milliókat magasztaló Tétek álcázott életképes oka váltani. Ez olyan, mint egy étterem hirdetési arról, hogy tiszta ételeket. Tiszta étel a vendéglátói tevékenység szabad ellenorzési és biztonságos helyen tartani a pénzét az, hogy a bankszektor. Ez nem alku tárgya. Jobb, ha kínálnak ezek a dolgok, vagy nem lesz az üzleti életben nagyon hosszú.

Miért a világ bankok olyan gyorsan hoz pénzt költ reklámozni ugyanazt a dolgot, hogy más bankok hirdetni? Van, mert a piacvezetok rá, hogy mindenki ezt?

Úgy tunik, a kezdetektol fogva az ido, hogy már szenvedett lame banki reklám - és ez Egyre rosszabb. Mivel a szanálási válság kezdodött, voltunk téve non-stop még hétköznapi banki reklám, hogy csupán a piac értékek legtöbbje minket hiszem, már van.

Bank of Amerika a piacvezeto az USA-ban, és azokat, marketing "asztal tét" eros defenzív álláspont. Amikor mindenki a kategóriában mondja a dolgokat a fogyasztók alapértelmezés szerint a piacvezeto. Ez, amikor a többiek következoen a tehetetlenség beállta

Nézzük úgy BB & T A nemzet 14. legnagyobb pénzügyi holding társaság, a BB & T szeret arra figyelmeztetnek minket, hogy azokat az üzleti életben, mivel 1872-ben. Azonban a stabilitás és egy másik bank ügyfelek ezeket az értékeket már hiszi, hogy saját bank. Ez egyszeruen nem számít. BB & T stratégiája van egy tökéletes példája a "belülrol kifelé" megközelítést, költeni reklámra, hogy beszéljünk a cég azonban nem a lehetséges ügyfél.

Fogyasztók jobban érdekel, mit bankok fognak tenni értük holnap nem az, amit tett a múltban. TIPP: És mégsem mentes ellenorzés. Még fontosabb, hogy az ügyfelek akarom tudni, hogy mi, kik lesznek -, amelyek egy részét saját azonosítás rezonálnak a márka.

Hogyan boldogtalan van az a jelenlegi bank? Emlékszel az összes karika le kellett ugrani keresztül megnyitni a bankszámlát az elso helyen? Meg kell tenni személyesen, mert kell az aláírást, szeretnék ellenorizni az azonosítókat. Meg kell mozgatni a pénzét. Érdekében újabb vizsgálatok, módosíthatja a közvetlen betét, változás minden online számlát fizetni számlákat jelenleg használja ma kap új ATM-kártyák. A lista folytatódik, és tovább. Ez rendkívül idoigényes.

Aki köztünk van álló idoben már nem "tud mit tenni-val? És azoknak, akik már ido kezünk van nulla szándéka kiadási hogy akkor valami olyan gyötrelmes váltás bankok. Elsosorban váltás egy bank is ígéretes én pontosan mit jelenleg mai napon. Ez nem fog megtörténni.

Tehát bankok - kérjük, ne reklámra vonatkozó jelenleg. Mentse el a pénz. Kitalálni, hogy milyen fontos a fogyasztói és épít a márka körül, aki a fogyasztó, ha a bank kiválasztásakor.

A legfontosabb, azt kell valóban meggyozo ahhoz, hogy mozgatni a fogyasztók korábbi helyén tekintve átállás valóban csinálja.

A jó hír az, hogy ha a fogyasztók kapcsolót, hogy marad. Tudjuk, hogy miért: Senki sem ad nekik egy ok-hoz kapcsol újra.

No comments:

Post a Comment