Grow bevételek növelésével csatolása Árak és továbbfejlesztett szolgáltatás megújulás Árak

Bár a gazdaság egyre kevesebb kívánatos legtöbb fronton van olyan terület ahol értékesítés továbbra is emelkedik. Vállalatok jelentést tartós jövedelemszerzés területén kiterjesztett garancia, szolgáltatási szerzodésekre és szoftverfrissítéseket. Ilyen újabb és újabb termékeket tud biztosítani szükséges bevételeket és képesek arra, hogy cége recesszió igazolást.

A titok hosszú távú sikere az, hogy segítse ügyfeleit folyamatosan alkalmazás vagy program muködése zavartalan, értékesíti frissítések< amelyek folyamatos bevételi forrást. Javítása szolgáltatás felújítás aránya: az ellenorzés az emberek, hogyan használja a készüléket, és gondoskodjanak arról, továbbra is megfelelnek az ügyfelek igényeinek.

A szolgáltatási szerzodés Ipari Tanács becslése szerint a fogyasztók költenek több mint $ 8000000000 ez év kiterjesztett garancia a termékekre, mint a számítógépek, egyéb elektronikai termékek és készülékek. Növelése csatolja árak nem csak, hogy a cég azonnali készpénz fellendítésére, de ha sikerült megfeleloen azokat a karbantartási és szolgáltatási szerzodéseket vezethet ismétlodo üzleti fordult a vásárlók a fajta ismétlés vásárlók, amelyek a gerincét minden megbízható üzleti vállalkozás.

Az ügy hasonló a szolgáltatás karbantartását agreements értékesített új szoftverek. These szolgáltatásai egyre népszerubb a vállalatok továbbra is úgy tekintenek a módját, hogy a költségek csökkentése miatt a szuk gazdaság. Az eredmény gyakran, hogy meg kell ajánlatot engedélyezési jogát a szoftver vagy alkalmazás mellett opciók közé tartozik a muszaki támogatást, karbantartást és a teljes garancia megorzésében.

Tudod maximalizálja megújulás árak kihasználásával karbantartási szerzodés vezetoje. A hozzáadott költségén a tartási szerzodés menedzser gyorsan indokolt az extra bevétel a cége miatt összehangolását a hardver és szoftver rendszerek. Sikerült karbantartás, Inc. (MMI) specializálódott karbantartási szerzodések kezelése és jelentések, mint 150%-kal nott az új bevételt. MMI kínál eszközöket segít jobban kezeli a teljes életciklus szolgáltatási és karbantartási szerzodések révén portálon, ONEview. ONEview segít nyomon karbantartási felújításokra és lejárati dátumát, és segít megtalálni a legjobb lehetoségeket, hogy elérje az ügyfelek kiterjeszteni szolgáltatási szerzodésekre és a bevételek növelése révén megújult eladások.

Kommunikáció fenntartása az ügyfelekkel létfontosságú egyre ismétlodo üzleti. Szolgáltatási szerzodést rendszer gondoskodik arról, tudod elott, amikor a szerzodések hamarosan lejár és akadályozza meg, hogy orrú ki egy versenytársával. Egy adatbázis kapcsolattartási információk létfontosságú szolgál majd értékes értékesítési eszközt. Az információt képes azonosítani a fogyasztók, akik régebbi változatait a termék, és még egy üzleti lehetoséget.

No comments:

Post a Comment