Hurricane Recovery: Pénzintézetek Step It Up

Mindannyian hallotta a történetet a pénzügyi intézmények hasznosítása fogyasztók árnyas gyakorlatok, mint a túlzott kamatok rejtett díjak, és hasonlók. Ezek a számlák anger bennünket és joggal, azok, gyakorlatban ezek a tetteket kell kitenni. Szerencsére nem minden jelentés van rossz, amint azt az utat sok vállalat kezelésére ügyfeleik tekintettel a nemrég bekövetkezett katasztrófák, mint a Katrina és a Rita. Vessünk egy pillantást, hogy egyes vállalatok válaszol nyomán a katasztrófa.

1. Disast
2. Fizetési ünnepek. Hasonló katasztrófasegélyezési programok, több hitelkártya-vállalatok lehetové teszik, hogy az ügyfelek nem teszi hitelkártya kifizetések két vagy három hónapos határido alatt. Két intézménynek kijelentette, hogy nem gyujt késedelmi díjakat, de minden esetben nem egyértelmu, hogy az ügyfelek továbbra is terhelik a kamatot fizetett egyenleg.

3. Kölcsön Extensions. Pénzügyi ága több autógyárak lehetové teszik az ügyfeleknek az érintett területeken, hogy elhalasztja hitel kifizetések legfeljebb három hónapig. Alapvetoen ezek intézmények kiterjesztését a hitel hossza és hozzá a hónap végén a hitel határido felszámítása nélkül az ügyfelek díjakat ezért a szolgáltatásért.

Ha él, bármely érintett területek, a legjobb, lépjen kapcsolatba a pénzügyi intézmények közvetlenül a tanulni pontosan, milyen típusú a halasztást tervek esetleges meglegyenek. Egyes programok kevésbé egyértelmu mint mások, elsosorban a fizetési napok a hitelkártya tulajdonosok hiszen nem mindig következik, hogy akkor is terheli kamat alatt az érintett ido alatt. Mégis, az ilyen típusú együttérzo gesztus bizonyos pénzügyi intézmények létrehozása sok goodwill a fogyasztók és azok milyen típusú vállalatok biztosan megéri leereszkedo hosszú távon.

No comments:

Post a Comment