Miért nincs pénz az én Tárca?

Apám volt az a fajta ember, aki mindig 100 £ értéku megállapítja a tárcáját - "vészhelyzet esetén" is tartotta elég pénze a tárcájában, hogy egy taxi Ausztráliába és vissza. Az apám wasn'ta Különösen gazdag ember se volt apa, de mindketten megorizték pénztárca szép és egészséges kinézetu. Én fizetés kétszer annyit apám volt, de a pénztárca üres - mi változott?

Ez minden bizonnyal 1 generációs dolog tartani sok pénzt a bank - pénz isn'ta igazi már, ez egy szám vagy egy képernyot, egy kis muanyag< zsebében. Van valami szinte egy kicsit romantikus igazi pénzzel ma: nincs semmi több, mint kielégíto látta meg a mobiltárca teljes-to-felszakítási, de senki nem csinál ez már?

Én jobban aggódik a személyazonosság ellopása és miután a PIN csorba mint hogy a tárcám hegyes, miért van az én-kártya amit ÉN eltartás-ra nekem mindenkor és nem egy csomó tenners (a pénz, nem a kórus énekes ... )?

A pénz sokkal több a rendelkezésre álló ma, mint régen: Nem kell menni a banki pénzt felvenni vásárolni. Valójában, azt nem kell vissza pénzt egyáltalán, én is "csak használni a kártyát". Tudnám tölteni az életemet megtakarítások nélkül is betekintést nyerhetnek királyno fiatalos arca meredt rám vöröses lány figyelmét.

Szeretném nehezen találnak valahova az én nagy utca, ahol nem tudtam használni a kártyát történo fizetés helyett az "igazi" mivel apám idejében is lenne nehezen találnak valakit, aki tudta, mi a "kártya" volt!

Igen, melyik rendszer a jobb? Nos, ez dacosan kényelmesebb nekem, hogy csak hordoz körül egy darab muanyag, de nézek egy kicsit kevésbé flash és nagylelku, mint apám használni. Melyik a biztonságosabb? A nyilvánvaló válasz az lenne a könyv egy kártya, de én valójában nem olyan biztos benne, én még sosem voltam kirabolták, de volt már az én pin-szám lopott, így ki tudja. Mibõl költ több pénzt? Elég viccesen, én vagyok valójában sokkal körültekintobb az én készpénzt, amikor használja a kártyát, mert nem értem hogy megy le - Aggódom fogok túl tölteni. De lehet, hogy azért, mert hozzászoktam a rajzokra pénzt pusztán költeni azt a stuff Nem igazán kell ...

Miért van soha nem pénz tárcám? Mert nem kap fizetett elég.

No comments:

Post a Comment