Adaptációs-alapú megközelítés az elemzése a pénzügyi hirdetések

A jólét a pénzügyi piac az elmúlt években, a pénzügyi reklámok játszanak jelentosebb szerepet a gazdasági világban, és még több figyelmet a kutatók. Ez a könyv egy kísérleti tanulmány a nyelvi alkalmazkodási elmélet együtt értékelési rendszer annak érdekében, hogy vizsgálják meg teljesítése a meggyozési funkciója a pénzügyi reklámok.

Fogadunk el kvalitatív elemzés és esettanulmány támogatására használták fel az elemzést. Mivel az energia vonatkozásában fejt ki nagy hatást a nyelvi lehetoségek é
Alapuló kiigazítás Theory a Jef Verscheren a jelen tanulmányban kerül sor értelmezésére teljesítése rávenni funkció révén való alkalmazkodás társadalmi világ és a szellemi világ a pénzügyi reklámok. A szociális világ leginkább igazodó szemszögébol szemlélet és a aspektusa érettségi, amelyeket vizsgálni szempontjából a hálózati kapcsolatban fényében értékelési rendszer. Az elemzés rámutat, hogy a kiigazítás a szociális világban történo elfogadásával hozzáállásbeli értékelést a pénzügyi termékek és szolgáltatások, valamint a beszerzési magatartás, mindketto túlnyomórészt pozitív, de negatív idonként.

Ezen túlmenoen, a kiigazítás a szociális világ gyakran kíséri használata Raising eroforrásokat, amelyek formájában intenzívebbé, összehasonlító és superlative morfológia. A mentális világ eközben központokban a szükséges kényelmet, hogy szükség van az inkrementális ellátások és a szükséges megbízhatósága az ügyfelek, amelyhez a kiigazítás által a gyakori használatát bizonyos szavak érzelmi jelzo idoszámítás vagy az erokifejtés, az azt jelenti, Az összehasonlító és superlative fokú melléknevek és a többi erosítocso és a foglalkoztatás bizonyos névmások. Ez a dokumentum a kísérleti tanulmány vizsgálja teljesítésének rávenni funkciót a pénzügyi reklámok. Remélheto, hogy a jelen tanulmány lehet segítséget a megértéséhez pénzügyi reklámok és a termelési pénzügyi reklámok.

No comments:

Post a Comment